fredag 20. november 2009

INGEN ERFAREN BLOGGER....

Ja, da har jeg kommet meg inn på bloggspot.....Tenkte egentlig ikke så lenge på hva jeg skulle lage en blogg om hvis jeg skulle lage en, det måtte bli
1. dyr (hest/hund). Da jeg har drevet dyrebutikk, og har en brennende interesse for dyr..
2. hobby. Da jeg elsker å være kreativ og prøve lat nytt, og er besatt av scrapping (og i følge mine kollegaer GLITTER og sløyfebånd...kremt)
3. Interiør. Jeg liker å følge med i tiden...hmmm har hørt det før, en reklame....jeg synes det er gøy å stelle hjemme, og få liv i gamle ting som mange mener er skrap..

Summa, sumarum så kom jeg fram til at dyr er jeg lei av å skrive om over alt, derfor kunne det ikke bli annet en KREATIVTHJEM!!!!!!
Her vil det komme litt av hvert, noe hobby og noen interiør "tips", som enkelt og greit som regel ender opp i hobby.....kjønte du den....hmmm...

Håper du vil titte innom min side ved en senere anledning, og håper du finner noe du synes er interessant!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar