fredag 6. mai 2011

BLOMSTER....VÅR...

Nå blomstrer kirsebær trærne ute, og det er vakkert! Denne uken har jeg tatt med meg våren inn, pyntet opp i vinduskarmene mine med kirsebær blomster og andre pryd blomster. Jeg har også tidligere i våres startet med et vekst projekt. Jeg har sådd paprika, salat, persille, basilikum og gullerøtter.....følger spent med;o)
Her har jeg pyntet opp i vinduet på badet med vårens blomster fra hagen....



Kirsebærblomster i stuevinduet....glad jeg har dype vindusposter...
Her har paprika plantene mine begynt å spire, dette blir spennende, og gøy er det....!

Denne vakre blomsten er verken sådd av meg eller fra min hage, men var innom rema i går, og der stod de, vakre blå/lilla blomster, jeg bare måtte ta med meg et par av disse

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar